Windows Live Messenger 8.5 + Türkçe Yama

Posted: 25 Ekim 2007 in Bilgisayarlar ve Internet

 Windows Live Messenger 8.5 + Türkçe yama 
Windows Live Messenger 8.5 , Internet’e bir Microsoft çalışanı tarafından sızdırılan İspanyolca Windows Live Messenger 8.5.1235.0517  sürümü kullanılarak ugurer53.spaces.live.com tarafından hazırlanmıştır.

Önce lıkle Winrar klasörünün içindeki install  klasörünü kurunuz ve daha sonra msn otomatik olarak açılacaktır.Oturumunuzu açmadan önce türkçe leştirmek gerekiyor.Onun için saatin yanından msn simgesine sağ tıklayıp çıkış diyoruz ve daha sonra Winrar klasöründeki diğer dosya olan Messenger 8.5 Türkçe yama olan klasörü kuruyoruz.Artık messenger 8.5 keyfini çıkarabilirsiniz.
Sızdırılmış bir sürüm olmakla birlikte, tarafımızca test edilmiş olup herhangi bir güvenlik açığı içermemektedir ve kullanılabilir durumdadır.

Ekran Görüntüleri

İndir

Rar Şifresi:ugurer53

Yorumlar
  1. ayshe diyor ki:

    :S:S bu neden ınmıoo

  2. gül diyor ki:

    yha bn bunu indiremiorum nası yapıcas birinin bana yardm edmesi gerekio

  3. gül diyor ki:

    en acilindn yardm istiormmmmm

  4. gül diyor ki:

    gerildm yha püfsss

  5. Zeynep diyor ki:

    8.1 kullanıyorum.. 9 u da sevmedim hiç.. geçenlerde yalnışlıkla indirmiştim sildim tekrar 8.1 kurdum.. ama şimdi 8.5 kurmak istiyorumm🙂

  6. ejder diyor ki:

    BUNUN İNMESİ KOLAY ARKADAŞLARİNDİRİ TIKLAYINIZ YETERLİ LCAKTIR:)

  7. ' Papatya diyor ki:

    iide rapidshareede hnqisinee tıklıcaz anlamadım :S

  8. Berk diyor ki:

    indiri tıkla rapid sitesine gider. gittiginde free yi tıkla sonra saniyenin bitmesini bekle sonra download yazar tıkla inmesi gereken yeri belirlemeni ister belirlersin indirirsin.

Bir Cevap Yazın

