Karşı Tarafa Yazdır Birdaha Açamasın

Posted: 26 Ekim 2007 in Msn Messenger

Tabiki bunu kendi kişisel iletimize yazmıcaz Yazarsak nolur bidaha acamayız

Bakın tekrardan sölüyorum eger merak edip yazarsanız acamazsınız
Sora bana aaa gercektende acılmıyor,napcaz şimdi demeyin…Fazla merak ii değildir Cözümü var tabiki ama sora sölicem

Kişisel iletiye karşı tarafa bunu yazdırcaz ” Darwinin teori gerçek, Bush apes ”
(tırnak ici sadece,tırnaklar haric ve bu yazıyı kopyalayın) yukarıdaki yazıyı kendiniz copy/paste yapmadan elinizle iletinize yazarsanız bişey olmaz,yukardaki yazıyı kopyalayıp karşı tarafa yollicaksınız.Ve böylece bush’a tepki gösteriyoruz gibisinden söleyip karşı tarafı ikna edebilirsiniz

Artık karşı taraf asla ve asla acamaz
Yanlızca gıcık oldugunuz kişilere yapın
Arkadaşlarınızla aranız bozulursa sorumluluk kabul etmem

 

Çözümüne gelince arkadaşlar:Dediklerimi sırasıyla uygulayın.Yanlız msn nizi saatın yanından çıkış deyin önce.

a: Araç çubuğunda,Başlat ve sonra Araştırı seçin.

b: Araçları tıklatın ve sonra klasör seçeneklerini seçin.

c: Klasör seçenekleri penceresinde görünümü tıklayın.

d: Gelişmiş ayarlar listesinde gizli dosyaları ve klasörleri gösteri seçin.

e: Windows gezgini penceresinde görünümü tıklayın gezgin çubuğunu seçin ve klasörleri seçili olduğunu doğrulayın.

Önbelleği klasörünüzü silin:

a: Bilgisayarim klasörüne girin.C:\Documents and settings\windows oturum açma adınız\contacts\messger eposta adresiniz

b: messenger e posta adresinizdeki klasördeki dosyaların tamamını silin

c: ve daha sonra C:\Documents and settings\windows oturum açma adınız\local settings\application data\microsoft\windows live contacts\messenger eposta adresiniz

d: messenger eposta adresinizdeki real ve shadow klasörlerini silin.

ve en sonunda klasör seçenekleri kısmında görünümden ayarları eski halına getirelim.Artık msn nizi açabilirsiniz.

Emeğe saygı gösterelim lütfen.

Yorumlar
  1. ali diyor ki:

    bence çok güzel

  2. farukk diyor ki:

    çok qüzel de😀 nasıl kurtulucaz kesinlikle istiyorum ben bunun cevabını:P ??

  3. UĞUR diyor ki:

    yanlız msn 8.0 dan yukasrdaki sürümlerde işe yaramıyor.çözümüne gelince onuda açıklıycam

  4. farukk diyor ki:

    xD ne zaman ben 3 sene önce bu yolla kendi adresimi bozdum ve bir daha açamadım😀 sonra öylesine qeziyoken senin space teki çözümünü biliyorum yorumun bitirdi beni😀 ve sabırsızlıkla bekliyorum cidden biliyosan açıklarsan ne kadar mutlu olurum bilemezsin x)

Bir Cevap Yazın

