Spacesde Müzik Listesi Yap Çalsın

Posted: 28 Ekim 2007 in Spaces
TÜRKİYEDE İLK
Yine Türkiye’de bir ilki yaşamanın mutluluğunu yaşamaktayım.
Herkes media playerda birden fazla müzik dinlemenin yollarını değişik yollardan anlatmaya çalışmış ,kimisi alıntı olduğu için anlatan dahi beremememiştir.

Şimdi yepyeni bir yöntem daha
Şu an benim kullandığım playlist spacete son nokta.Size bu siteye nasıl üye olacağınızı anlatayım.
1- http://www.imeem.com/ adresine gidiniz.
2-Sign Up denen yeri tıklayın
3-İlgili yerlere aşağıda gösterdiğim gibi bilgilerinizi giriniz.

Şİfrede mutlaka bir rakam olması gerektiğini hatırlatayım

Ardından Sumbit’i tıklayın

4-Yazdığınız mail adresine aktivitasyon maili gelecektir.

Mailinizi açın ve ilgili linke tıklayın

Artık imeem ‘e üye oldunuz.

Şİmdi sıra playlisti oluşturmaya geldi

KIsaca mantığını anlatmak gerekirse ,bilgisayarınızdaki müzikleri upload ediyorsunuz.YÜklemiş olduğunuz müziklerle playlist yapıp bu müzikleri bir listede topluıyorsunuz.Ardından playlistin linki varilecektir

Ama bu linki bulmak o kadar kolay değil Embed ile başlayan bölümdeki linki adres çubuğuna yapıştırın eğer entere bastığınızda kocaman bir playlist karşınıza çıkıyorsa bu işi becerdiniz demektir. Adres çubuğundakileri kopyalayıp madie playeriniz içine yapıştırın

Başarılar…………..

Son HALİ

KOLAY GELSİN ARKADAŞLAR UMARIM İYİCE ANLAMISSINIZDIR ŞİMDİ BAŞLAYYIN VE SPACENIIZDE EŞSİZ BİR MÜZİK ÇALAR OLSUN MEDİA PLAYRIN DAMA ATILDI ARTIK

Yorumlar
  1. tuqqcee diyor ki:

    ya ltfn yardım ben bu söylediklerini yapmaya çalışıorum fakat olmadı eğer yardım edersen sevinirim bende böle bi çalma listesi istiorum yaaa

  2. oezkan diyor ki:

    selam,
    ya ben  imeem e üyüe oldum ama gerisini beceremedim yardim edersen sevinirim ya lütfen geri yaz ….
    yazmasanda canin sagolsun hadi by

  3. Yusuf diyor ki:

    Merhaba uğur arkadaşım ben dediklerini aynen yaptım ve çok güzel bir müzik listem oldu bunuda bloğuma koydum fakat gelen misafirler böyle bir listenin çalmadığını söylüyorlar neden acaba bir yalnışmı var
    Birde auto play seçeneğini tıkladıktan sonra bunu kaydetmemiz gerekmiyormu ben imeemdeki sayfama her girişimde bu seçeneği işaretlemiş olmama rağmen işaretlenmemiş görünüyor Yardım edersen sevinirim sayende zaten çok şey öğrendim hadi kal sağlıcakla
    MUTLU YILLAR..

  4. Unknown diyor ki:

    nihayet aradigimi buldum, çok sagol

  5. Unknown diyor ki:

    bugun denedim, oldu sanirim, tesekkurler

  6. rıza diyor ki:

    çok teşekkürler bunu uzun zamandır yapamıyordum  bu çok iyi oldu

  7. m_a_r_a_z__m_e_h_m_e_t diyor ki:

    yaaaaaaaaaa ben ugraştım olmuyor bana yardım et lütfennnnnnnnnn cevabını yazzz msn me ok mehmet9942@hotmail.com

  8. Unknown diyor ki:

    yaahhhh bu nasıl oluyo uğraştım yapamadım ya…

  9. Unknown diyor ki:

    yahh nasıl yapılıyo birisi söylesin

  10. Unknown diyor ki:

    narmin nasıl kurdun

Bir Cevap Yazın

