Ingilizce XPyi Türkçe Yapmak

Yayınlandı: 11 Nisan 2008 / Windows İşletim Sistemi
Evet arkadaşnclick="adsClickAction(‘click’, 0, event);return true;" onmouseover="adsClickAction(‘over’, 0, event);return true;" onmouseout="adsClickAction(‘out’, 0, event);return true;" style="border-bottom: 1px dashed rgb(0, 51, 153); text-decoration: none; color: rgb(0, 51, 153);">larHemen hemen çoğu kişinin korktuğu tek şey ingilizce işletim sistemiolanlar pc içerisinde elini kolunu bağlayan program ve dosyalardandolayı format atıp Türkce yapamamaları. Ama artık bununda çözümübulundu.
Aşağıdaki vermiş olduğum linkten programı indiriyorsunuz;

rar dosyasını açtıktan sonra, MUISETUP.EXE dosyasına çift tıklayıp kuruluma geçin.

programı çalıştırdıktan sonra Accept License Agrement’ işaretleyip Continue tuşuna basın.

English seçili geliyor siz Türkçe’yi seçip Select language kısmından daTurkish’i seçin.Ok deyip kurulumu başlatıyoruz. Gerisini program kendihallediyor kurulum birkaç saniyede bitiyor..

kurulumun herhangi bir anında hata olduğunu ve devam edip etmemenizi sorduğunda evet deyin, yani devam edin.
bu, firewall veya antivirüs programından kaynaklanabilir, önemli değil..bunları kurulum öncesi kapatırsanız daha iyi olur..

Son olarak, denetim masası/ regional and language options’a giderek,english olan dil tercihini türkçe yapın, ok deyin pc yi yenidenbaşlatın..

Hayırlı Olsun..

Sağlıklı bir öneri olması bakımından, ingilizce olan işletim sistemimde denedim. deneme öncesi ve sonrasındaki capslar aşağıda..

Yorum bırakın